Jos olet Suomen Hoitolatukun asiakas niin kirjaudu sisään tästä.

TUTUSTU HENKILÖKUNTAAMME | TIINA H.

Haastattelussa Tiina – ihonhoidon ja myynnin asiantuntija

Mitä tehtäviä hoidat Hoitolatukussa?

Olen asiakaspalvelutehtävissä myynnin puolella. Vastaan puheluihin, jotka koskevat tuotteidemme myyntiä kosmetologeille ja jalkahoitajille. Kerron eri tuotteiden käytöstä ja tutustutan asiakkaita uusiin tuotteisiin ja käyttömahdollisuuksiin puheluidemme aikana.

Olen Italialaisen Gerard’s -sarjan tuotesarjavastaava, suunnittelen kuukausikamppikset, suosittelen ajankohtaiset hoidot ja niihin tarvittavat tuotteet. Pidän koulutuksia niin kasvohoitotuotteista kuin vartalohoidoistakin ja yritän sykkiä Gerard’s -henkeä ympärilleni.

Olen myös noutotukkumme liikkeessä vastaanottamassa asiakkaita. Aina silloin tällöin pääsen asiakkaan kanssa suunnittelemaan lähes kaiken, mitä uusi yrittäjä vastaanoton perustamisessa tarvitsee. Hoitolatukussa on hyvä valikoima loistavia tuotteita, joilla yrittäjäpolun voi turvallisesti aloittaa

Mikä oli polkusi näihin tehtäviin?

Olen aloittanut Hoitolatukussa maaliskuussa 2023, joten olen suhteellisen uusi täällä vielä. Olen toiminut yrittäjänä ennen lapsia, ja heidän vartuttuaan koululaisiksi taas uudelleen. Olen saanut olla toisen palveluksessa niin hoitolassa kuin maahantuonnissa. Tullessani Hoitolatukkuun laitoin takanani ison hoitolan oven kiinni. Hoitolalle ja siellä käyville asiakkaille olin antanut ehkä jo liian suuren osan itsestäni ja ajastani. Koin jonkinlaisen burn outin ja halusin uusiin tuuliin, joita olen nyt saanut tuoksutella useista ilmansuunnista.

Millainen on tavallinen päiväsi töissä?

Aamut alkaa sähköposteihin tutustumalla ja vastaamalla niihin. Aikaiset tilausten soittajat ovat myös liikkeellä ennen varsinaisen hoitotyön alkua ja saan heiltä tilauksia. Siirrän ne pakkaamoon, niin saamme ne lähtemään vielä saman päivän aikana. Ohjelma ja päivän kulku vaihtelee paljon, riippuen siitä, onko tulossa asiakastapaamisia, koulutusta vai suunnittelua tulevaisuuteen. Gerard’s -tuotesarjan päivittäminen on ollut nyt se ”must have” -tehtävä ja jatkuu edelleen, paljon on vielä hommia tiedossa.

Mitkä asiat ovat lähellä sydäntäsi hoitoalaa ajatellen?

Ainutlaatuinen hetki asiakaskohtaamisessa. Heidän luottamuksensa lunastaminen ja halu tarjota parasta, juuri heidän toivomuksiaan kuunnellen. Ala kehittyy kaiken aikaa ja sen seuraaminen on erittäin kiinnostavaa ja palkitsevaa.

Miten pystyt työssäsi tukemaan hoitoalan yrittäjiä?

Olen ollut alalla eri rooleissa pitkään ja nähnyt monenlaisia vaiheita ja tilanteita, joihin yrittäjät ovat urallaan päässeet / joutuneet. Pystyn samaistumaan hyvin heidän arkeensa ja ymmärrän heidän maailmaansa: mitä on olla yrittäjänä Suomessa, taloudelliset suhdanteet, vuodenaika ja maailma ympärillämme asettaa erilaisia haasteita meille kaikille. Erityisesti pienyrittäjille, jotka keikkuvat yksin virrassa mukana. Haluan olla kuuleva korva ja kannustava tuki. Etsiä mahdollisia ratkaisuja hankaliin tilanteisiin, korvaavia ratkaisuja haasteisiin ja näen valoa edessäpäin. Tunnen vilpitöntä onnistumisen iloa toisen puolesta, kun joku onnistuu ja menestyy ponnisteluissaan. Se on yksi parhaimpia hetkiä työssäni.

Mitä osa-aluetta haluaisit työssäsi kehittää?

Haluan antaa vielä enemmän tietoa tuotteista ja antaa aikaa kysymyksille ja vastauksille edustamiemme tuotteiden käytöstä ja käyttökokemuksista.

Mistä osa-alueesta olet työssäsi ylpeä?

Kosmetologin-, myynnin ja markkinoinnin opinnoistani ja työkokemuksista, joita voin jakaa asiakkaiden kanssa.

Tutustu kaupassamme Tiinan suosikkituotteisiin: