Jos olet Suomen Hoitolatukun asiakas niin kirjaudu sisään tästä.

Olemme keräämme alle aiheita, joista saamme paljon kysymyksiä. Toivottavasti löydät niistä avun.

Asiakastili, asiakasnumero, tietojen päivittäminen


Miten saan käyttäjätunnukset Hoitolatukkuun? 

Käyttäjätunnushakemuksen voit täyttää täällä: https://www.hoitolatukku.fi/kayttajatunnushakemus/

Saadaksesi käyttäjätunnuksen, tulee sinun olla alan ammattilainen tai opiskelija kauneus- tai hyvinvointialalla. Tämän varmistamiseksi tarkistamme yrityksesi toimialan. Jotta voimme luoda tunnukset verkkokauppaan, pitää yrityksen toimialasta löytyä maininta alaan liittyvästä toiminnasta. Tunnushakemukset käsitellään arkipäivisin kello 9–15 välisenä aikana, saat sähköpostiisi ilmoituksen kun tunnukset ovat aktivoitavissa.

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Oman asiakasnumerosi löydät verkkokaupasta oma tili- etusivu kohdasta tai Hoitolatukun laskusta.

Miten päivitän tietoni Hoitolatukkuun?

Pääset verkkokaupan kautta tarkistamaan nykyiset tietosi sekä muokkaamaan niitä – Oma tili – Osoite -kohdasta sekä myös tarkistamaan samasta kohdasta, mitkä tiedot käyttäjätiliisi on tallennettuna. Mikäli sinulla ei ole verkkokauppatunnuksia voit päivittää tietosi soittamalla asiakaspalveluun, 02- 21 22 200. Asiakaspalvelu avoinna arkisin kello 8–17.

Kirjautuminen verkkokauppaan


Miten kirjaudun verkkokauppaan?

Kirjautuminen verkkokauppaan tapahtuu käyttäjätunnushakemuksessa olleella sähköpostilla sekä salasanalla, jonka olet luonut itsellesi.

Olen unohtanut salasanani, mistä saan uuden?

Jos olet unohtanut verkkokaupan salasanan, pääset luomaan uuden salasanan tästä linkistä: https://www.hoitolatukku.fi/oma-tili/unohtunut-salasana/

Tilaus ja toimitus


Miten teen tilauksen?

Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa, soittamalla meille 02-21 22 200 tai sähköpostilla osoitteeseen info@hoitolatukku.fi

Miten valitsen toimitustavan? 

Verkkokaupan kassa tarjoaa sinulle aina vain ne toimitustavat, jotka ovat mahdollisia tilaamillesi tuotteille. Valitse itse sinulle sopivin toimitustapa tarjoamistamme vaihtoehdoista.  Herkästi syttyviä nesteitä, kuten desinfiointiaineet, lakanpoistoaineet jne. ovat sellaisia, joita ei voi kuljettaa Lähellä-pakettina ja siksi Lähellä-pakettia ei voi valita, mikäli ostoskori sisältää kyseistä tuotetta.

Toimitamme paketit Matkahuollon kautta ja toimitustapoina on:

Bussipaketti: Nouto Matkahuollosta

Lähellä-paketti: Nouto lähellä-pakettina toimipisteestä kaupoista/kioskeista.

Jakopaketti: Paketti toimitetaan jakeluna suoraan tilauksessa olevaan osoitteeseen arkisin kello 8–16 välisenä aikana. 

Lavalähetys: Asiakastuolit sekä suurikokoiset tilaukset toimitetaan aina lavatoimituksena. Verkkokauppa tunnistaa sellaiset tuotteet, jotka voidaan toimittaa ainoastaan lavalla ja antaa valita vain kyseisen toimitustavan.

Voinko vaikuttaa jakopaketin jakeluaikaan? 

Jakeluaikaan ei voi valitettavasti vaikuttaa. Matkahuollon jakelu tapahtuu arkisin kello 8–16. Matkahuolto jakaa pakettia aina kerran, mikäli vastaanottaja ei ole silloin paikalla toimitetaan paketti lähimpään noutopisteeseen itse noudettavaksi. Matkahuolto ilmoittaa tällöin mistä paketti on noudettavissa. Uudelleen jako tai paketin siirto on maksullinen lisäpalvelu.

Voinko tehdä lisäystä tilaukseen?

Hoitolatukun tilaukset käsitellään hyvin ripeästi, kun olet saanut verkkokauppatilauksesi tilausvahvistuksen, emme enää pysty tekemään muutoksia tilauksellesi. Puhelimitse tehty tilaus lähtee myös heti käsittelyyn, joten kun tilaus on saavuttanut Hoitolatukun pakkaamoon, tilaukseen ei voi tehdä enää muutoksia. 

Tilaukseni ei ole saapunut? 

Jos teit tilauksen verkkokaupan kautta, saat sähköpostiin ensin tilausvahvistuksen ja siinä vaiheessa, kun lähetys on kuljetusvalmis, saat vielä erillisen sähköpostin, jossa ilmoitamme matkahuollon seurantatunnuksen. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluun 02- 21 22 200 niin tarkistamme tilauksesi tilan. Tarkista myös sähköpostisi roskapostikansio, sinne menee välillä myös postia!  

Jos tilauksestasi on kulunut useampi päivä eikä sinulla ole seurantatunnusta, olethan yhteydessä meihin niin katsomme missä tilauksesi menee.

Maksutavat / Laskutus


Miten voin tilata laskulle? 

Verkkokaupan kautta on mahdollista valita laajasta valikoimasta itselle sopivin maksutapa. Paytrail tarjoaa laajat maksutapamahdollisuudet kaikille. Lue lisää Paytrailin tarjoamista maksutavoista: https://www.hoitolatukku.fi/tilaus-toimitus-ja-maksaminen/

En ole saanut tilauksestani laskua?

Hoitolatukku on siirtynyt sähköiseen laskutukseen. Jos lasku tulee Hoitolatukusta, tarkista ensisijaisesti aina ensin sähköpostilaatikkosi, myös roskapostikansio. Jos laskua ei löydy, olethan meihin yhteydessä. 

Jos olet valinnut Paytrailin tarjoaman OP LASKU maksutavan, saat laskun suoraan OP Yrityspankki Oyj:ltä. He toimittavat laskun sähköpostitse, jonka itse olet ilmoittanut heille tilausta tehdessäsi.

Koulutus


Mistä löydän Hoitolatukun koulutukset?

Hoitolatukun koulutuskalenterin löydät verkkosivuilta: https://www.hoitolatukku.fi/tapahtumat-ja-koulutukset/

Miten ilmoittaudun koulutukseen?

Ilmoittautuminen tapahtuu aina verkkosivujen kautta. Valitse koulutus, johon haluat osallistua ja paina ilmoittaudu koulutukseen.  HUOM: lue koulutuksen lisätiedoista viimeinen ilmoittautumispäivä.
Huomaathan että ilmoittautumispainike aktivoituu vasta kun olet kirjautunut verkkokauppaan.

En löydä enää koulutusta, johon olisin halunnut ilmoittautua?

Jos kyseistä koulutusta ei ole enää näkyvillä, on joko ilmoittautumisaika päättynyt tai koulutus peruttu. Koulutukseen ei voi enää ilmoittautua sen jälkeen, kun koulutus ei ole näkyvillä verkkosivuillamme.

Huolto


Voinko lähettää porani/laitteeni huoltoon?

Kyllä voit, huollamme tai tarvittaessa korjaamme kaikki Hoitolatukusta ostetut laitteenne mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Muualta ostetut laitteet huollamme mahdollisuuksien mukaan, tässä tapauksessa pyydämme, että olet meihin yhteydessä ennen laitteen toimittamista meille. 

Miten lähetän poran/laitteen huoltoon?

Vie valmiiksi ja huolellisesti pakattu paketti lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen ja toimita laite JAKOPAKETTINA, lähettäjänä maksat itse lähetyskulut. 

Jotta pystymme palvelemaan parhaalla mahdollisella tavalla toivomme, että täytätte huoltolomakkeen mahdollisimman huolellisesti ja lähetätte sen meille laitteen mukana! Voit tulosta huoltolomakkeen täältä tai tarkistaa tarvittavat kysymykset: https://www.hoitolatukku.fi/huolto-varaosat/

Pakkaa laite huolellisesti niin ettei se liiku paketissa ja suojaa erityisesti poran käsikappale hyvin. Imuriporasta pyydämme, että poistat/ vaihdat uuden imuripussin ennen laitteen toimittamista meille.
Vesiporasta pyydämme, että tyhjennät vesisäiliön kuljetuksen ajaksi.