Jos olet Suomen Hoitolatukun asiakas niin kirjaudu sisään tästä.

Hoitolatukku palvelee ainoastaan hoitoalan ammattilaisia. Voidaksesi tilata Hoitolatukusta tuotteita, tulee sinun olla alan ammattilainen voimassa olevalla y-tunnuksella tai opiskelija kauneus- tai hyvinvointialalla.

Pidätämme oikeuden muuttaa ostotiedoissa olevia hintoja sekä laskutusehtoja. Ehdot koskevat kaikkia tilausmuotojamme, jollei toisin mainita.

Tilaaminen

  • Verkkokaupassa 24/7
  • Asiakaspalvelu arkisin klo 8-16, puh. 02- 21 22 200

Tilauksia käsitellään Hoitolatukussa arkipäivisin. Pääsääntönä on; jos tilauksesi on jätetty meille arkisin ennen klo 12, se lähtee meiltä myös samana päivänä. Viikonlopun aikana tehdyt tilaukset pyritään käsittelemään heti seuraavana arkipäivänä.

Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupassa, saat sähköpostiisi ensin tilausvahvistuksen ja vielä erillisen lähetysvahvistuksen, kun tilaus on lähtövalmis. Lähetysvahvistuksessa on myös mahdollinen seurantatunnus, jolla voit seurata pakettisi kulkua.

Toimitustavat & hinnat

Toimitamme yli 330 € (alv 0 %) tilaukset aina rahtivapaasti! Ei koske lavalähetyksiä!

Voit valita seuraavasta vaihtoehdoista sinulle sopivan toimitustavan. Huomioithan, että verkkokauppamme tunnistaa ostoskorisi sisällön ja tarjoaa sen mukaan sopivia toimitustapoja sinulle.

  • Jakopaketti 17,45 € alv 0 %
    Matkahuolto tarjoaa toimitustavaksi myös jakopakettia, joka soveltuu erityisesti yrityksille perille toimitettaviin lähetyksiin. Jaetaan vastaanottajalle arkisin klo 8-16 välisenä aikana, toimitusaikaa erikseen sopimatta. Mikäli tilauksessasi on palavaa nestettä, on jakopaketti aina vaihtoehto toimitukselle.
  • Lähellä-paketti 12,35 € alv 0 %
    Noutopisteitä ovat K-Marketit, R- Kioskit ja Matkahuollon omat noutopisteet ja terminaalit sekä pakettiautomaatit. Noutopisteet palvelevat K-markettien ja R-kioskien aukioloaikojen mukaisesti myös iltaisin ja viikonloppuisin. Matkahuolto ilmoittaa tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Ei sovellu tilauksille, joissa palavaa nestettä!
  • Lavalähetys 150,00 € alv 0 %
    Isommat hankinnat, kuten hoitotuolit yms. toimitetaan lavalla. Lavalähetysten toimitusaika on n. 3-4 arkipäivää.  
  • Lavalähetys sisään toimituksella – kysy lisätietoa
  • Nouto Hoitolatukusta 0 €
    Tilauksesi on noudettavissa arkisin 2 h kuluttua siitä kun tilaus on tehty.

HUOM! Rahtikulut ovat aina asiakaskohtaiset. Mikäli suunnittelette yhteistilausta, huomioittehan, että toimituskulut veloitetaan per asiakas.

Huomaathan myös, että verkkokauppamme tunnistaa ostoskorin sisällön mukaan mahdolliset toimitustavat ja tarjoaa valittavaksi vain sinun ostoksillesi sopivia vaihtoehtoja. Esim. yli 1 litran palavia nesteitä (desinfiointiaine esimerkiksi) voidaan toimittaa vain Jakopakettina.

Vakuutamme tuotteet puolestasi, vakuutusmaksu on 0,60 % tuotteiden yhteenlasketusta arvosta.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Pyydämme, että ennen tilauksen hyväksymistä tarkistat, että se sisältää kaiken tarvitsemasi. Tilausten käsittelyprosessi on nopea emmekä voi luvata, että muutokset olisi mahdollista tehdä sen jälkeen, kun olemme tilauksen ottanut vastaan. Jos olet käyttänyt maksutapana Collector/Walley-lasku/osamaksua, emme voi tehdä muutoksia.

Palautukset ja reklamaatiot

Mahdolliset reklamaatiot tulee tehdä 5 päivän sisällä tavaran vastaanottamisesta. Tavaraa saa palauttaa vain Hoitolatukun suostumuksella. Huom! Joidenkin tuotteiden palautusosoitteena voi olla maahantuoja, joten älä palauta tuotteita automaattisesti Hoitolatukkuun!

Palauttaja maksaa rahdin, jollei toisin ole etukäteen sovittu. Toimitustapa asiakaspalautuksissa on jakopaketti, emme nouda lähetyksiä noutopisteistä. Huomioithan, että noutamatta jätetty paketti ei ole sama kuin peruutettu tilaus. Noutamatta jääneistä tilauksista Hoitolatukulla on oikeus periä 17,45 €:n (alv 0%) käsittelykulu, joka kattaa palautuksesta aiheutuneet kulut

Miten maksan tilaukseni?


Verkkokauppamme tarjoaa sinulle laajat ja joustavat maksutavat Paytrailin tarjoamista vaihtoehdoista. Uutena yrittäjäasiakkaana tulee sinun maksaa kolme ensimmäistä tilausta etukäteen tai verkkokaupassa Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla, jonka jälkeen vakioasiakkaan on mahdollista saada tilaus Hoitolatukku laskulle. Opiskelija-asiakkaamme maksavat tilaukset aina etukäteen tai verkkokaupassa Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla.

Verkkokaupassamme voit aina valita kattavista ja joustavista maksutavoista juuri itsellesi sopivan vaihtoehdon.

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: OP Lasku
3. Korttimaksaminen:
 Visa, Mastercard

4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay

5. Hoitolatukku lasku (maksuaikaa 14 pv, lasku toimitetaan verkkolaskuna tai sähköpostilaskuna, sopimuksen mukaan)


Verkkopankki, kortti/mobiilimaksut, OP Lasku: maksunpalveluntarjoaja Paytrail

OP Lasku – lue lisää!
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com