Jos olet Suomen Hoitolatukun asiakas niin kirjaudu sisään tästä.

Candying-karvanpoisto on kannattavaa liiketoimintaa

Teksti: Karoliina Aro | Skin Candy -kouluttaja

Oikein toteutettuna karvanpoistopalveluista voi saada hyvää katetta, mikä on tärkeää sekä yrityksen että yrittäjän hyvinvoinnin kannalta.

Tässä muutamia ideoita, joiden avulla voit kasvattaa liiketoimintaasi Candyingillä:

Laajenna palveluvalikoimaa

Kokovartalon karvanpoisto: Skin Candyn tuotteet ovat pitkäkestoisia ja taloudellisia, sillä niitä ei tarvitse vaihtaa väsymisen takia. Myy asiakkaalle useamman alueen karvanpoisto kerralla – näin tuotekustannukset pysyvät alhaisina (3-6 €), mutta voit ansaita jopa yli 100 € tunnissa.

Tee uusia Candying-hoitopaketteja: Esimerkiksi minikasvohoito sisältäen kasvojen puhdistuksen, kasvojen Candyingin, Glow for it -seerumin levityksen ja lopuksi Perfect Mask -naamion. Asiakkaat ovat usein valmiita maksamaan enemmän, kun hoito on kokonaisvaltaisempi.

Myy miesten kasvokarvojen Candying-pakettia: Sisältäen korva- ja nenäkarvojen poiston sekä kulmakarvojen muotoilun ja lyhennyksen.

Tarjoa Candying ihonhoitona: Skin Candy sisältää Xylitolia, joka tekee ihosta silkinpehmeän. Myy karvattomien alueiden Candyingia ihonhoitona, esimerkiksi selän Candying. Pehmeä iho syntyy nopeasti, vain 10 minuutissa.

Myy hoitotuotteita karvanpoiston oheen

Scrubit ja kosteuttavat voiteet: Tarjoa tuotteita, kuten Skin Candy Caramel Scrub, jotka tukevat karvanpoiston jälkeistä ihonhoitoa. Pienet lisämyynnit voivat tuoda merkittäviä lisätuloja ajan mittaan.

Ingrown Hair Inhibitor: Opasta asiakkaita sisäänkasvaneiden karvojen ehkäisyssä ja markkinoi tuotteita osana karvanpoiston jälkihoitoa. Näytä, kuinka tuotteesi parantavat tuloksia ja ehkäisevät ongelmia. Tulossa uusi tuote lähiaikoina!

Kanta-asiakasohjelmat

Palkitse säännöllisiä asiakkaita: Tarjoa alennuksia tai ilmaispalveluita tietyn määrän jälkeen. Kannusta kanta-asiakkuus ohjelmalla asiakkaita ottamaan usean alueen Candying-hoitoja. Skin Candylla on esimerkiksi leimakortteja, joihin voit määrittää edun itse.

Kouluttaudu ja kehitä Candying- ja myyntitaitojasi

Ristimyynti ja lisämyynti: Opettele tunnistamaan asiakkaan tarpeet ja suosittele heille lisäpalveluita tai -tuotteita, jotka täydentävät Candyingia. Myy rohkeasti – oikean tuotteen suositteleminen asiakkaalle on parasta mahdollista asiakaspalvelua.

Eksperttiasema: Koulutuksen myötä hoidot sujuvat tehokkaammin, mikä säästää aikaa ja kasvattaa tuottoa – aika on rahaa.

Varmista korkealaatuinen asiakaskokemus

Tee Candyingista paras mahdollinen kokemus: Kiinnitä huomiota ammattimaiseen ja turvalliseen asiakaskokemukseen, hoitotilan yksityisyyteen ja puhtauteen. Huolehdi asiakkaan mukavuudesta hoidon aikana ja ohjeista kotihoitoon liittyen.

Helppo ajanvaraus: Tarjoa asiakkaalle mahdollisuus varata seuraava aika heti hoidon jälkeen ja käytä nettivarausjärjestelmää.

Vastaanottotilan mukavuus: Pienet huomaavaiset teot, kuten vaihtuvat yllätykset odotustilassa, tekevät vaikutuksen. Pidä WC ja vastaanottotila siisteinä ja kassatapahtumat sujuvina.

Hyödynnä sesonkeja ja kampanjoita

Sesonkitarjoukset: Tarjoa hoitopaketteja erityisesti ennen kesälomaa, jolloin karvanpoisto on suositumpaa. Mainosta talvikaudella Candyingia kuiville ihoalueille ihonhoitona.

Tapahtumakampanjat: Mainosta karvanpoistoa ennen juhlia, häitä ja muita tilaisuuksia, jolloin asiakkaat haluavat näyttää parhaimmiltaan.

Sosiaalinen media ja asiakaspalaute

Ennen ja jälkeen -kuvat: Julkaise asiakkaan luvalla kuvia, jotka näyttävät Candyingin konkreettiset tulokset. Julkaise sosiaalisessa mediassa Skin Candyn kuvia ja videoita: Löydät materiaalia Hoitolatukun Mediapankista tai voit vain jakaa Skin Candyn sosiaalisen median julkaisuja. Ole näkyvä!

Asiakaspalautteet: Hyödynnä asiakkaiden palautteita, joissa he kertovat, miten karvanpoistopalvelut ovat parantaneet heidän ihonhoitorutiiniaan. Kannusta asiakkaita antamaan palautetta myös Googlessa.

Postausideoita ja sosiaalisen median materiaalia löydät @skincandyfamily: